در هر لحظه حجم زیادی محتوا در اینستاگرام تولید می شود اما فقط یک دسته از محتوا ها
آن دسته که از ارزش افزوده به همراه دارد. یعنی علاوه بر حرف اصلی ، چندین فاکتور ارزشمند دیگر به بیننده ارائه می کند مثلا زیبایی بصری دانش
حالا بریم سراغ یه ایده ی ساده برای اینکه دیزاینر ها بتوانند علاوه بر اینکه آثار خودشون رو به اشتراک می ذارن ارزش افزوده ای هم به محتواشون اضافه کنند.
هر پستی که میشازین فقط شامل طرح نهایی شما نباشه چون در این صورت فقط دازید نتیجه کار رو به اشتراک می ذارید . به بیننده نشون بدید چطور به این نقطه رسیدید مثلا از مسیر طراحی فیلم بگیرید . یا اتود هاتون رو به همون نشون بدید .
با استفاده از این روش ها قیمت گذاری های شما نیز بهتر خواهد شد .
به زبان ساده برای پست طراحی لوگو ، حداقل موارد زیر را در پست قرار دهید
تولید محتوا
میشه بعضی وقتها با یه تغییرات کوچیک، یه پست ساده رو به یک پست قوی و ارزشمند تبدیل کرد. هرچقدر این پست ارزشمندتر باشه، فارغ از اینکه در اصل موضوع تغییری ایجاد شده یا خیر، برای مخاطبان جذاب تر میشه.
پیشنها من اینه، صرفا طرح نهایی رو به اشتراک نذارید. چون اینکار فقط یک ارزش رو منتقل میکنه، اون هم ایده دادن به مخاطب یا زیبایی بصری.
به جای اون، بیاید مسیر طراحیتون هم قرار بدید. اینکه چطور به این طرح رسیدید و اون رو به بهترین شکل ارائه کنید. اینطوری علاوه بر ایده دادن، مخاطب رو در مسیری که طی کردید همراه میکنید و بهش حتی آموزش میدید. این یعنی چندین ارزش به مخاطب ارائه کردید و این موجب بازخورد بهتر از طرف مخاطب میشه.
درباره این سایت